Spreuken 18:21
Dood en leven zijn in de macht der tong, wie aan haar toegeeft, zal haar vrucht/gevolg eten/ondergaan.
 
Is de diagnose (oordeel) van de huisarts, ZIEKENhuizen, pharmaceut van onze Goede God gegeven of van satan, de heerser van deze vervloekte wereld?
WEET aan wie je je “zelf” en jullie geliefden overdraagt… 
Ze zijn de SLACHT-OFFERS aan en van deze vervloekte wereld die jullie zo gebonden, verdwaald en misleid houd!
 
JEZUS CHRISTUS GENEEST en BEVRIJD van de aardse vloeken en lasten.
In Hem is LEVEN en zonder Hem is dood.
Men denkt en gelooft een ”leven” te leiden hier op deze gebroken vervloekte wereld maar het is slechts een sterven dat men lijd. 
Dit omdat ze het woord van de mens geloven en vertrouwen BOVEN Het Woord van God = Jezus Christus.
Ze rennen bij elk ongemakje naar de PHARMA’KEIA (=toverij), de huisarts, het ZIEKENhuis, en nemen elk oordeel (=diagnose) aan dat over hen uitgesproken wordt IN PLAATS van gewoon te geloven en vertrouwen op God en De LEIDING van De Heilige Geest van Jezus Christus.
Wij GETUIGEN van deze dingen omdat Hij dit aan ons heeft gedaan.
STOP met het normaliseren van ziekte, zwakheid en dood als DEEL VAN HET LEVEN want dat is het NIET…
Jullie zitten gebonden in een chronische SLACHT-OFFER-rol waar de wereld, satan, jullie in gebonden heeft… DÁT is de vloek van de wereld… 
En jullie zogenaamde “christenen” zouden hier BEVRIJD en GENEZEN van moeten zijn maar er is géén geloof meer in… en géén vertrouwen…
En zo wordt het Waarheid wat geschreven staat dat wanneer Jezus Christus terugkomt… zal Hij nog geloof vinden? 
Dat in de einde der dagen het geweten dichtgeschroeid zal zijn en vele harten verkild.
Ze omarmen de vloek die hen tot ondergang leid en beweren soms zelfs dat het Gods “plan” is voor hen… En dat is letterlijk Godslastering omdat God Zijn Zoon heeft GEOFFERD voor onze GENEZING,
 
SLECHTE gevolgen komen voort vanuit SLECHTE keuzes door de SLECHTE EIGEN-SCHAPPEN van het vlees, de aard van het BEESTje... NIET van God, noch geleid door De Heilige Geest van Jezus Christus.
Want Dezen zuiveren, reinigen en louteren de man en vrouw van de slechte eigenschappen en vervullen ze met de GOEDE Heilige eigenschappen van De Heilige Geest van Jezus Christus en God Almachtig waardoor men weer GOEDE keuzes met GOEDE gevolgen maakt tot een GOEDE ONT-WIKKELING in wat gebonden WAS… Tot bevrijding van de man en vrouw, tot bevrijding van de omgeving, tot bevrijding van de aarde en de Schepping Gods.
Eindelijk zullen De Lichten der wereld schijnen en het zout der aarde de aarde weer een GOEDE plaats maken door en in CHRISTUS JEZUS, geleid door Zijn Heilige Geest.
 
Als de “christenen” dat nu eens hadden kunnen geloven de laatste 2000 jaar, wat een aarde had het kunnen zijn… 
Gods toorn over het verwaarlozen en veronachtzamen van Het Offer van Zijn Zoon is groot…
Hij schonk Zijn Heilige Geest aan geheel de mensheid, en wat hebben ze er mee gedaan?
 
Er staat geschreven dat er in de einde der tijden een GROTE misleiding zal zijn en vanuit dit een GROTE afval wat leid tot GROTE verdrukking.
Jezus Christus bevrijd en red ons UIT deze grote misleiding door Zijn Waarheid en Zijn Heilige Geest welke ons UIT DE URE DER VERZOEKING LEID.
De antichrist kan zich openbaar stellen (en dat doet hij inmiddels al ontzettend duidelijk! Zelfs voor de ongelovigen te zien!) doordat DE WEERHOUDER, de kandelaar, het LICHT, wordt WEGGENOMEN van zijn plaats… NIET door een OPNAME maar door ONGELOOF EN OVERSPEL, DOOR AFVAL! (openbaring 2:4-5)
DE MISLEIDING IS AL ERG LANG GAANDE!
Bedenk dat satan alles 180graden omdraait tot misleiding van de mens… hij heeft de AFVAL waarvoor gewaarschuwd wordt in Gods Woord omgedraaid tot een “redding”, een OPNAME…
 
Toets en onderzoek (Gods Woord), keer terug naar de OORSPRONKELIJKE betekenis van Het Woord geleid door De Heilige Geest van Jezus Christus, en uw kennis zal vermeerderen.
De geheimenissen Gods welke verborgen zijn gehouden tot de einde der tijden worden nu geopenbaard.(Daniël 12)
 
Wee hen die zich tot hun vijand keren voor hulp…
De mens die gezondheid verwacht van de toverij, de pharma’ keia, de pharma en hierin God, en hierin het OFFER van Jezus Christus overslaan en teniet doen.
Want ze vragen de vloek van de toverij over zich, nemen de spraak (spreuk) van de werkers van toverij aan voor waarheid, geloven de vloek die over hen uitgesproken wordt (diagnose) en doen hiermee Gods zegen en gezondheid TENIET…
Het begint met een gedachte, dan wordt het een gevoel, dan wordt de diagnose (vloek/oordeel) uitgesproken over de mens waarbij de ziekte/zwakte/kwade macht erkenning wordt gegeven en wordt VAST GESTELD en dan wordt het een GELOOF….
-onderzoek wat nocebo-effect is!-
Velen willen niet veroordeeld worden maar nemen de oordelen van de artsen wel aan en geloven hier heilig in!
BAN DE SLECHTE GEDACHTE en neem deze niet aan maar wijs deze af in Naam van Jezus Christus!
Wee hen, die hun hulp en heil in deze ondergaande wereld zoeken…hier zelfs van genieten..
Want zoals deze wereld zal vergaan… zo zullen ook zij vergaan door hun slechte en verkeerde keuzes..
BEKEER U AUB en roep Jezus Christus aan, ontvang Zijn Heilige Geest en laat Deze u leiden… dan zal alles weer goed komen.
Wij getuigen er van, want wij waren dood voor vele jaren en nu leven wij weer!

Latijns-nederlands vertaling
tu mor = je sterft
 
Lezen in Gods Woord:
Markus 5: 25-29 (”VEEL geleden had door het TOEDOEN VAN DOKTERS.. GEEN BAAT.. VEELEER ERGER GEWORDEN…”)
Openbaringen 2: 20-23 (”van ZICHZELF zegt…ongemoeid haar GANG LIET GAAN…HEN DIE OVERSPEL MET HAAR PLEGEN IN GROTE VERDRUKKING als zij zich NIET BEKEREN…”)
Openbaring 18: 3-5 (”ALLE volken…GA UIT HAAR WEG, Mijn volk, opdat u GEEN deelhebt aan haar ZONDEN, en opdat u NIET van HAAR PLAGEN zult ONTVANGEN.”)
Openbaring 18: 22-23 (”door uw toverij (PHARMA’KEIA/pharmaceut) immers werden ALLE naties MISLEID”)
Jeremia 25: 10-11 (”dan zal HEEL DIT LAND worden tot een PUINHOOP, tot EEN VERSCHRIKKING”)