HET MERKTEKEN VAN HET BEEST.
Wie van jullie heeft er nog niet een STEMPEL ontvangen van de pharmaceut, de PHARMA’KEIA, de TOVERIJ welke over deze aarde en over JULLIE wezen en zijn heerst in satans naam?
“Mijn” authisme, “mijn” reuma, “mijn” astma/copd, kanker, fybromyalgie, alzheimer, dementie etc. etc. etc. etc…
Wie van jullie heeft nog géén abonne-MENT bij de heersende macht van deze WERELD?
Er wordt een STEMPEL op jullie gedrukt en jullie zijn er zelfs tevreden en blij mee geworden.
Niet wetende dat deze stempel het MERKteken van het beest is welke jullie aannemen en één laten worden in en met jullie wezen waardoor zelfs hele genen-raties bevuild worden en gedood.
Wie van jullie heeft nog niet het OORDEEL, de dia-gnose, de STEMPEL, het kenMERK van het beest ontvangen?
Wie van jullie is nog vrij van het MERKTEKEN VAN HET BEEST?
Wie van jullie LEVEN in en naar De Heilige Geest van Jezus Christus en zijn VERZEGELD met ZIJN MERKTEKEN en wie van jullie STERVEN EN LIJDEN in en naar het aard van het BEESTje, jullie ego, in en naar de geest van deze wereld?
“Duizenden zullen vallen aan mijn linkerzijde, en tienduizenden aan mijn rechterzijde, maar ik zal STAANDE BLIJVEN want De Here der Heren is met mij!”
We spraken deze woorden jaren geleden in het begin van de zogenaamde “pandemie” en niemand wilde ons geloven…
Ook hebben we gezworen dat we NIET langer ziek kunnen worden nu wij IN ZIJN HEILIGE GEEST mogen leven en zoGENAAMDE “christenen” lachtten ons uit en bespotten ons, ja ze probeerden ons zelfs te vervloeken door te zeggen dat wij “ook wel” ziek kunnen worden of kanker kunnen krijgen… Zover zijn ze al in hun ONGELOOF EN GODDELOOSHEID!
Ze KENNEN NIET onze Heere en Koning Jezus Christus… Hadden ze Hem wel gekend, dan hadden ze van hetzelfde GETUIGD!
IN CHRISTUS = GEZONDHEID EN LEVEN.
IN DE WERELD = ZIEKTE EN DOOD.
Dat is hoe men kan zien waar men zich bevind.
Aan de vruchten herkend men immers de boom.
NIEUWE INZICHTEN…
De ongeziene strijd wordt zichtbaar…
Is het jullie wel eens opgevallen dat kinderen tegenwoordig zo makkelijk bestempeld worden door de overheid?
En dat ouders hier zo makkelijk in meegaan, en de vloek welke over hun kind wordt uitgesproken en op hen wordt gelegd, versterken door dit aan te nemen en accepteren?
Oh ja, het is zelfs wel interessant als je op feestjes kan vertellen dat jouw kind “anders” is… en dan krijg je aandacht, medeleven en medelijden… en dat VOELT wel fijn want ja… iedereen heeft steun en aandacht nodig toch?
Het kindje staat erbij vanaf dag 1 en hoort deze frequenties, deze woorden, over hem of haar uitgesproken… Dit doet iets met ze… het RAAKT ze… Niet alleen in hun hartje maar ook in hun denken en redeneren… in hun hersens!
Het is een vloek welke over hen gesproken wordt… en opgelegd… Men gaat erin geloven en het wordt gemanifesteerd!
Het is tegenwoordig zo erg dat wanneer ze een scheet laten met een ander geluid ze al meteen een “STEMPEL” opgedrukt krijgen:
Jij bent klasse A
Jij bent klasse B
Jij bent klasse C etc… Herkennen we dit?
De kinderen worden PRODUCTEN GEMAAKT door de corrupte en satanische overheden!
Een kwade macht zit hier achter!
Om dit aan te tonen één simpel voorbeeld.
JOUW kind wordt vanaf zeer jonge leeftijd overgeleverd aan het ONDERwijs-SYSTEEM.
De OVERHEID bepaalt wat ze leren en dus hoe ze worden en wat ze in deze wereld gaan betekenen.
De OVERHEID leert ze de SPELLING welke ZIJ bepalen en de kinderen leren deze “SPELLS” en de CURSieven.
Het zijn de spreuken van de corrupte satanische overheden die “ze” mensen al eeuwen met de paplepel ingieten en hierdoor is de wereld gecreëerd zoals deze nu is.
De aarde zucht en steunt onder het gewicht van het kwaad welke haar belast.
HET IS TIJD OM TOT INZICHT TE KOMEN…
HET IS TIJD DAT WIJ ALS MENSHEID GAAN ZIEN EN WEER TOT GOD KEREN!
BESCHERM JE KINDEREN!
Lees aub. hoe God hierover waarschuwdt en neem deze waarschuwing heel serieus aan.
Het draait allemaal om FREQUENTIES, om geluiden en klanken… om woorden en spreuken… om HET WOORD.
God schiep ALLES door Zijn Woord.
De mens is geschapen naar ZIJN Evenbeeld en dit is waarom de mens ook creëert door zijn of haar woord.
En het kwaad, satan, de gevallen vijanden van God, van het goede, WETEN DIT… Benijden dit en haten dit…
Want dit is de Kracht Gods wat in de mens leeft.
Het kwaad heeft dit naar hun “EIGEN” hand weten te zetten door het “eigen” en het “zelf”, het EGO, van de mens te bespelen, al eeuwenlang!
MAAR DAT IS NU OVER EN VOORBIJ!
Hiervoor is Jezus gekomen… De Gezalfde Redder Gods… om ons terug te leiden naar wie we ooit oorspronkelijk waren…
NEEM HEM AAN, ONTVANG ZIJN GEEST! VOLG ZIJN VOORBEELD EN DOE WAT HIJ DEED/DOET EN ZEI/ZEGT.
HIJ ZAL ONS TERUG LEIDEN NAAR HET KONINKRIJK GODS, naar en door Het Woord dat WAARHEID is!
Neem het AUB aan mensen, voor het belang van je kinderen en jullie toekomst.
We zijn aangekomen in de einde der tijden en dagen…
Gods Rechtvaardige Oordeel komt over het kwaad… en over de mens welke het kwade gecreëerd, uitgevoerd hebben en hier nog deel van zijn.
ZONDER VERGEVING DOOR JEZUS IS NIEMAND ON-SCHULDIG.
we hebben allemaal deel genomen aan het kwaad, en zijn allemaal mede-plichtig hier ook weer een eind aan te maken door Het Woord van Jezus Christus te VOLGEN, LEVEN EN DELEN..
ALLEEN JEZUS red… lees en leer over Hem.
En hoe herken je mensen die NIET genezen WILLEN worden vanwege hun liefde voor de slachtofferrol…?
Je getuigt continue en telkens weer dat je volledig genezen bent en blijft door Jezus Christus… maar NIET EÉN KEER vragen ze HOE…
Ze blijven alleen hun “ziek zijn” verdedigen alsof het een deel is geworden van hun wezenlijk bestaan…
In vele gevallen is dat helaas ook zo… en is de ziekte, de kwade macht van satan, één geworden met hun identiteit… hun karakter en persoonlijkheid.
Dat is waarom Gods Woord ons wil en probeert te leren het “eigen” af te leggen.
Want er is géén “eigen” dat niet corrupt gemaakt is door het kwaad en zijn slechte eigen-schappen.
De aard van het BEESTje dat in en door de mens over de wereld is gaan heersen.
youtube video: teen vogue leert kinderen hekserij
Voor meer informatie, toets en onderzoek: