Spreuken 18:21
Dood en leven zijn in de macht der tong, wie aan haar toegeeft, zal haar vrucht/gevolg eten/ondergaan.
 
“Dia gnoses” betekend letterlijk “door oordeel/kennis”….
Men gaat dus als mens (vlees) bij een ander mens (vlees) oordeel vragen… Terwijl de mens NIET gerechtigd is om een oordeel over een ander mens uit te spreken.
Dit omdat elk mens in gebreke (zonde) leeft en corrupt is gemaakt door het kwaad, de slechte eigenschappen, het zaad van lucifer, nu satan, maar tegenwoordig ook populair gemaakt als kundalini.
Wie dus zijn of haar redding of heil zoekt bij de mens (het vlees) die haalt een vloek over zich heen door de diagnose (oordeel) welke over hem of haar uitgesproken wordt.
De mens is hier zoveel GELOOF aan gaan hechten dat de (satanische) pharma hiermee iedereen in zijn macht heeft want nagenoeg iedereen gelooft alles wat de pharma/dokter zegt en geeft, en er staat geschreven “naar uw GELOOF zal u geschiede”.
Lees openbaring 18 vers 23 en 24 en besef dat pharmaceut de toverij is, PHARMA’KEIA is Grieks voor toverij!
 
“Door uw toverij werden ALLE VOLKEN verleid” en we lezen verder in openbaring 18 dat daardoor de menselijkheid (de goede eigenschappen en gaven Gods) niet langer in de mens zal zijn. (Verzen 22 tm 24)
Het is niet voor niets dat Gods Woord zegt “wie zijn of haar leven lief heeft maakt dat het verloren gaat maar wie zijn of haar leven GEEFT (in vol vertrouwen, GELOOF en volledige toegewijd aan Jezus Christus, en hierdoor in dienst van uw naasten) maakt dat het behouden wordt”.
Want eenieder rent naar de pharmaceut voor behoud van hun leven, voor redding. Maar daar vindt men slechts de tergende langzame dood en het begin van een lange lijdensweg.
Het is niet voor niets dat God spreekt door Zijn Woord dat de mens elkaar niet mag oordelen tenzij men geheiligd en gezuiverd is door De Heilige Geest van Jezus Christus.
Hij is De Enige die Gevolmachtigde is om te oordelen omdat Hij als enige was wie Hij was, is wie Hij is, deed wat Hij deed, doet wat Hij doet en kan brengen waar niemand anders de mens kan brengen…
Terug naar De Goede Oorsprong der ontstaan, onze God Vader.
Jezus = De Weg, De Waarheid en LEVEN.
 
Jullie denken en zijn gaan geloven dat jullie een (eigen) leven leiden hier in deze korte tijd op deze aarde, vanwege al hetgeen van jullie is…
Jullie ziekten, jullie bezittingen, jullie kinderen en de vele andere banden die jullie binden.
Besef alstublieft dat NIETS van deze dingen daadwerkelijk van jullie is. Sterker nog, deze dingen bezitten jullie en belasten, bezwaren, belemmeren en beperken jullie jullie hele levens lang!
Het houdt jullie zelfs van jullie Redding, Jezus Christus, af en belemmert jullie Jezus te volgen naar Zijn Voorbeeld en Leer.
Het is in feite is een STERVEN welke jullie LIJDEN vanaf de dag dat jullie vanuit De Geest in het vlees geboren worden en be-in-vloed worden door het kwaad dat deze wereld is.
Het is het verderf, ziekte, kwalen, gebreken en uiteindelijk de dood, wat jullie hele leven beheerst en waar jullie voor vrezen en angsten door lijden, nagenoeg jullie hele leven lang.
Pas vanaf het moment dat Jezus Christus in je leven komt en je je afkeert van je leven (of eigenlijk dus je sterven) zal je, geleid door De Heilige Geest van Jezus Christus, weer terug geleid worden UIT je vlees terug naar De Geest, en zal je weer mogen HEERSEN over je lichaam, het vlees…en ja, zelfs over het kwaad! 
In Naam en autoriteit van Jezus Christus.
DAT is waarom Hij ons Zijn Heilige Geest gegeven heeft, tot redding en eeuwig leven…
Want hoe kan het slechte invloed hebben wanneer men enkel en geheel in het goede leeft? In Christus?
Hoe zal het duister je nog bereiken als je omringd in Het Licht zal leven? In Christus?

Wee hen die zich tot hun vijand keren voor hulp…
De mens die gezondheid verwacht van de toverij, de pharma’ keia, de pharma en hierin God, en hierin het OFFER van Jezus Christus overslaan en teniet doen.
Want ze vragen de vloek van de toverij over zich, nemen de spraak (spreuk) van de werkers van toverij aan voor waarheid, geloven de vloek die over hen uitgesproken wordt (diagnose) en doen hiermee Gods zegen en gezondheid TENIET…
Het begint met een gedachte, dan wordt het een gevoel, dan wordt de diagnose (vloek/oordeel) uitgesproken over de mens waarbij de ziekte/zwakte/kwade macht erkenning wordt gegeven en wordt VAST GESTELD en dan wordt het een GELOOF….
-onderzoek wat nocebo-effect is!-
Velen willen niet veroordeeld worden maar nemen de oordelen van de artsen wel aan en geloven hier heilig in!
BAN DE SLECHTE GEDACHTE en neem deze niet aan maar wijs deze af in Naam van Jezus Christus!
Wee hen, die hun hulp en heil in deze ondergaande wereld zoeken…hier zelfs van genieten..
Want zoals deze wereld zal vergaan… zo zullen ook zij vergaan door hun slechte en verkeerde keuzes..
BEKEER U AUB en roep Jezus Christus aan, ontvang Zijn Heilige Geest en laat Deze u leiden… dan zal alles weer goed komen.
Wij getuigen er van, want wij waren dood voor vele jaren en nu leven wij weer!
 
Lezen in Gods Woord: 
Sefanja 2: 1-2,
Galaten 5: 16-26,
Jakobus 1: 10-15
 

Voor meer informatie, toets en onderzoek: