Kijk naar je televisie…
Is het geen gat in je muur welke je naar andere “dimensies” “channeld”?
Het BEELD wat menig mens elke avond aanbid…
Het BEELD waar kinderen aan opgeofferd worden want ”het houd ze zo lekker af-GELEID”.
Het BEELD waar zogenoemde “christenen” uren voor kunnen zitten alle avonden maar een gebed van 5 minuten is veel te lang!
Wanneer je je televisie, computer of smartphone aanzet maak je LETTERLIJK een BEELD VOOR U ZELF. (Deuteronomium 5 vers 7-8)
Het BEELD waar vele mannen (en vrouwen) in de donkere uurtjes voor zitten en zich verlustigen aan de vuile gruwelijke dingen waar dit “gat in de muur” ze naartoe brengt?
Ezechiel 8:7-12:
”Toen bracht Hij mij bij de ingang van de voorhof. Ik zag, en zie, EEN GAT IN DE MUUR. Daarop zei Hij tegen mij: Mensenkind, breek toch door de muur heen. Toen brak ik door de muur heen, en zie, er was een ingang. Toen zei Hij tegen mij: Ga naar binnen en zie de boosaardige gruweldaden die zij hier doen. Ik ging naar binnen en ik zag, en zie, alle vormen van kruipende dieren, afschuwelijke dieren en alle stinkgoden van het huis van Israël, helemaal in het rond in de muur gegrift. En zeventig mannen uit de oudsten van het huis van Israël stonden ervoor, terwijl Jaäzanja, de zoon van Safan, in hun midden stond, ieder met zijn wierookvat in zijn hand, terwijl een geurige wolk van reukwerk opsteeg. Daarop zei Hij tegen mij: Hebt u gezien, mensenkind, wat de oudsten van het huis van Israël
in de duisternis doen, IEDER IN DE KAMER WAAR ZIJN AFBEELDING zich bevindt? Want zij zeggen: De HEERE ziet ons niet, de HEERE heeft het land verlaten.”
Was het dit dat Ezechiël toen al voorzag?
Het beeld dat spreekt tot de verBEELDing, en zo vele mensen inspireert(in-spirit) en be-in-vloed.
De aanbidding van de afBEELDingen? Of het vele porno wat bekeken wordt eenieder in de kamer met zijn of haar afbeelding/scherm?
Het vele moorden op video games, de overvloed aan vloeken en de rest van de zonden van babylon welke allemaal te vinden zijn op het beeld wat de geest gegeven is tot de mens te spreken? (openbaring 13:14-15)
Het BEELD en de vele AFBEELDINGEN welke de mens programmeert en overtuigd om de ideaal-BEELDEN en de denk-BEELDEN te geloven en te volgen.
En wie dit niet doet, wie niet hetzelfde gelooft als de domme massa, deze ligt eruit…
En uiteindelijk zullen dezen gedood worden. We zien nu al dat de ”wakkere” mensen die zich hiertegen uitspreken, mond-dood gemaakt worden.
Zie naar de tijd van de oorlogen… Waar de mens uit EIGEN-BEHOUD en het behoud van hun welvaart status, rijkdom en luxe LETTERLIJK over lijken gingen en gaan.
Waar de domme massa ineens verraders werden van hun eigen soort, eigen familie zelfs…
Deze tijd komt spoedig weer terug.
We zullen zien aan de vruchten van eenieder vanuit welke aard men leeft, vanuit De Goede Aard van God, welke Jezus Christus is? Of vanuit het
aard van het BEESTje…
AAN DE VRUCHTEN HERKEND MEN DE BOOM!
Wie in Jezus Christus is leeft, en zal meer en meer verwijderd worden van deze wereld… (wellicht zelfs de bergen in!)
Maar wie in de wereld is, sterft elke dag een beetje meer en is onderweg naar een eeuwige dood en dwaling.
DE WAARSCHUWING STAAT, wordt bevrijd uit het
WERELD WIJDE WEB (WWW=666), verwijder de afgods-BEELDEN uit je huizen en maak je huis weer rein en zuiver zodat het weer een Heilige tempel Gods zal zijn….
Gevuld met Leven, Waarheid, vreugde en zegen!
Lezen in Gods Woord:
Deuteronomium: 5: 7-8,
Ezechiël 8: 11-13
Voor meer informatie, toets en onderzoek: